sobota, 3 września 2011

Leniwa solo - sobota

Czas spędzony z Mężem jest dla mnie najcenniejszy. Wiele jestem w stanie przełożyć, by spędzić z Nim więcej czasu, zwłaszcza, że ostatnio zdarza nam się widywać jedynie wieczorem, czyli krótko mówiąc ze 3-4 godziny na dobę.
Lubię jednak, gdy od czasu do czasu mój Mąż idzie do pracy na 14:00 i wraca o 22:30. Co więcej, nawet mi odpowiada, że zdarza się to w sobotę. Mam wtedy czas spokojnie posprzątać (nikt nie ma "pilnej potrzeby" chodzenia po mokrej podłodze) i mam czas tylko dla siebie.
Dziś mija mi właśnie taka sobota.
Z porządkami uwinęłam się w dwie godziny, część prac wykonując już wczoraj. Potem nadszedł TEN CZAS.
Kąpiel ze świeczkami, peeling kawowy (polecam serdecznie - rewelacyjny!), kieliszek wina. Zaraz troszeczkę popracuję a potem oddam się błogiej, choć mało ambitnej, rozrywce - oglądaniu serialu. A przy okazji zrobię coś z paznokciami i wyrównam brwi.
Na stole stoją zapachowe świeczki, słońce powoli chowa się za horyzont a w głośnikach:

9 komentarzy:

  1. Rewelacyjny relaks! Uwielbiam takie!!! Ja polecam pilling cukrowy czekoladowy z Dax Cosmetics :) Jakie serialiki aktulnie oglądasz???

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna muzyka... i nie ma jak relaks.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moaa ten mój pilling to taki domowej roboty - żaden z kupnych nie był tak dobry. A robię go tak: mieszam zmieloną kawę z odrobiną cynamomu i żelu pod prysznic. Tym nacieram skórę a potem spłukuję. Nie piję parzonej kawy, więc używam takiej niezaparzonej, ale jeśli pijesz - możesz po prostu wykorzystać to, co zostaje na dnie filiżanki (fusy po prostu). Spróbuj koniecznie ;-)
    Owco czasem właśnie tego potrzebuję, a do takiej muzyki zaczynam się powoli przekonywać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moaa Oglądam aktualnie "Seks w wielkim mieście". Tak wiem, nie wypada się "angażować" w infantylne historie, tak wiem, to straszne i nie wolno się do tego przyznawać;-) ale oglądam:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie dni, takie chwile tylko dla siebie.

    Free Spirit

    OdpowiedzUsuń
  6. Free Spirit ja to wręcz tego potrzebuję. Po prostu muszę się czasem odseparować i zająć sama sobą. To chyba zdrowe i oczyszczające.

    OdpowiedzUsuń
  7. ~ chwile z mężem są najcenniejsze ale lubię poświęcić czas tylko sobie, gdzie nikt mi głowy nie zawraca :-). Dlatego też celebruję takie momenty...pozdrawiam serdecznie Meggie .

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszko wypróbuję na pewno, bo piję fusiastą! :)
    Co do seriali to mogę powiedzieć "oj tam oj tam" ;) Ja też oglądam różne, a z próżnych i odmóżdżających to 90210 - to dopiero siara, co? :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Meggie jak najbardziej zdrowe.
    Kobieta musi o siebie zadbać i poświęcić czas tylko sobie. Bo jak sama ze sobą się dobrze czuje to tym bardziej w ramionach ukochanego.

    Free Spirit

    OdpowiedzUsuń