wtorek, 6 września 2011

Codzienność

Kiedy o 6:30 rano Mąż pogratulował mi pełnoletności i upewnił mnie, że z okazji urodzin nie mam ani jednej zmarszczki, postanowiłam wstać.

Wczoraj zapisałam się na aerobik. Zajęcia odbywają się dwa razy w tygodniu po godzinie. Wczoraj mieliśmy ćwiczenia rozciągające z elementami pilatesu. Pamiętam pilates jeszcze ze studiów. Wtedy tak samo, jak wczoraj, uświadomiłam sobie, że jednoczesne napięcie brzucha, ruszanie jedną ręką, pilnowanie, by druga się nie ruszała i oddychanie są naprawdę trudne. Wróciłam bardzo zadowolona. Byłoby jeszcze lepiej, gdyby po zajęciach nie chciało mi się strasznie jeść - wracam w okolicach 20:30 a głodna jestem jak wilk.

Zamiast godziny ćwiczyłyśmy nieco ponad pół, bo potem przyszła straszna wichura i ... nastała ciemność, bo w budynku odłączono zasilanie.

9 komentarzy:

  1. Wszystkieeeeeggggoooo najlepszego!!!! Samych miłych codzienności i dobrych ludzi na drodze!
    Na pewno nie zapomnę o Twoich urodzinach-dziś ma je też mój mąż :D
    Na pialtesie byłam raz... kurcze naprawdę to trudne-nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sto lat, sto lat, niech żyje żyje nam!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Po pierwsze, to życzenia: wspaniałej pracy, radości z każdego dnia i poczucia spełnienia.
    Po drugie to: pilates zwany przez moją siosrtę "wziew wyziew", w rzeczywistości jest wymagający. Czasem chodzę na te zajęcia, ale zdecydowanie wolę BPU i Tae bo :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Wszystkim
    Owco a co to jest BPU i Tae? Jakieś sztuki walki, o których nic nie wiem?

    OdpowiedzUsuń
  5. "BPU to gimnastyka odchudzająca, składa się z ćwiczeń wzmacniających mięśnie i redukujących tkankę tłuszczową, powtarzanych od kilku do kilkunastu razy ze szczególnym uwzględnieniem newralgicznych partii mięśniowych brzucha, pośladków, ud."
    "Tae-Bo to intensywny trening, który łączy elementy wykorzystujące techniki karate, kickboxingu, aikido i tekwondo z krokami fitness wykonywanymi przy rytmicznej muzyce." - kopanie i uderzanie przy muzyce - bardzo relaksuje. Polecam

    OdpowiedzUsuń
  6. BPU chyba stworzono dla mnie. Mam jakieś 4-5 kilo ponad to, co powinnam mieć:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spóźnione, ale najszczersze życzenia: spełniania siebie w każdym calu.

    Free Spirit

    OdpowiedzUsuń