piątek, 19 sierpnia 2011

Chyba utworzę w Wordzie dwa dokumenty tekstowe. Jeden z informacją o rozmowie kwalifikacyjnej a drugi z wiadomością o tym, że mnie nie przyjęli.

Fakty są takie, że nie byłaby to praca idealna. Nie zaczęłabym we wrześniu a wtedy, kiedy nauczycielka w ciąży poszłaby na zwolnienie. Po macierzyński planuje wrócić albo już w maju albo dopiero od września. Sama nie wie, jak będzie się czuła i, czy będzie chciała zostawić dziecko tak wcześnie.
Nie byłoby idealnie, ale by było.

Powoli dochodzę do wniosku, że sobie mogę szóstką z dyplomu wytapetować kibel, pardon: łazienkę, polonistce może nie wypada.

================

Tak przy okazji - do placków ziemniaczanych daje się mąkę ziemniaczaną, czy zwykłą?

7 komentarzy:

  1. ja nie dodaję żadnej, A tak przy okazji, przykro mi, może następnym razem? Wytrwałości w poszukiwaniach:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Klarko. Całe szczęście mam pracę, która daje mi pieniądze i satysfakcję także, choć marzyłam o czymś nie "przed komputerem" i na umowę o pracę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj myślę, że to nie była praca dla ciebie, Ty dostaniesz znacznie lepszą, taka naprawde wymarzoną:)
    No tak ale tym czasem nawet ta by się przydała...
    W każdym razie cierpliwości i wytrwałosci w poszukiwaniach;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja dodaję zwykłą mąkę:)

    Tak sobie myślę, że może to i lepiej, że zrezygnowałam ze specjalizacji nauczycielskiej na mojej polonistyce?;)

    Życzę Ci takiej pracy, jaka Ci sprawi radość i poczujesz że "to jest to":) Wytrwałości:)

    OdpowiedzUsuń
  5. To na pewno irytujące już, ale najważniejsze, że to nie jest Twoja ostatnia deska ratunku, że tak naprawdę masz pracę, z której możesz się utrzymywać. My za każdym razem będziemy trzymać kciuki i wierzyć w każdą Twoją szansę.

    Free Spirit

    OdpowiedzUsuń
  6. http://tatulowe.blog.onet.pl23 sierpnia 2011 12:40

    Jednak nie? Wyglądasz na zawiedzioną ale może za wcześnie na takie ostateczne podsumowania.Wielu ludzi szuka swojego miejsca zmieniając pracę dotąd aż trafią na coś dla siebie.
    Cierpliwości i powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  7. Szukam i znajdę. Nie może być inaczej. Jak na razie zliczyłam podania, które złożyłam. W sumie 63. Odezwali się raz.

    OdpowiedzUsuń