niedziela, 23 października 2011

Zakupy, czyli łowy

Wczoraj rano kupiłam kolejny numer Wyborczej z Wysokimi Obcasami. Druga strona - olśnienie! Moja ulubiona, ukochana  Anja Rubik. Czasem zachowuję się, jak małolata mająca swoich idoli, ale wierzcie mi - podziwiam tę dziewczynę i nie jest to podziw rozwrzeszczanej nastolatki. 

Czy marzę o tym, by mieć ciuchy Anji Rubik? Może to zbyt wiele powiedziane, w końcu nie wokół ubrań kręci się świat, ale świadomość, że miałabym rzecz, którą reklamowała właśnie Ona, stała się pożądaniem. 
Do tej pory żyłam w przekonaniu, całkiem uzasadnionym, że na ciuchy Anji Rubik mnie nie stać. A nawet gdyby mnie było stać, gdzie w tym pójść i jak w tym ukryć swoje (nieliczne) fałdki. 

Klamka zapadła, zdecydowałam się pojechać do H&M po wymarzony ciuch. W pierwszym same rozmiary L - reszta, jak przyznała sprzedawczyni, rozeszła się w mig. W drugim sklepie, w innym centrum handlowym, wypatrzyłam M-kę, która niestety (?) też była za duża. Perspektywa posiadania kamizelki na razie się oddaliła, ale perspektywa tego, że udałoby mi się wyglądać przyzwoicie w rozmiarze S a nie kupowanym ostatnio M, też wydaje się przyjemna. Zadowoliłam się bawełnianym golfem w kolorze granatowym, ze sklepu C&A.
A moja kamizelka prezentuje się tak: 




Żeby zima była bardziej kolorowa, zamówiłam też na Allegro.pl kolorowe rajstopy - uwielbiam do czarnych spodenek albo spódniczki dobierać rajstopy w kolorze sweterka lub dodatków. 

Wybrałam kolory: miodowy, anemone i granat.





7 komentarzy:

  1. Mam te rajstopki, są super, a kolor miodowy to mój hicior w tym sezonie:)
    Za Anią Rubik nie przepadam. Jest dla mnie zjawiskiem w pewnym sensie. Zdjęcia z jej udziałem są genialne, ale ona sama w realu jest paskudna wg mnie. Nie mniej jednak szanuję ją za to do czego doszła i jestem dumna, że nasza rodaczka promuje nasz kraj swoją pozycją w branży:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam sprzed kilku lat miodowego (no w sumie to żółtego zwyczajnie) nietoperza, którego zakładam na bluzkę i rajstopy w tym kolorze kupiłam z myślą o nim. Dziś w gattcie dowiedziałam się, że są rajstopy w 3d;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w tym roku nie szaleję bardzo z kolorami ze względu na żałobę po mamci, ale w ubiegłym roku fioletowe i zielone rajstopy to była norma;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie, że poleciłaś tą aukcję, ja od razu sobie wzięłam granat, anemone i oliwkę
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. A ten anemone to jaki kolor? Bo u mnie w ogródku anemony w rozmaitych barwach...

    OdpowiedzUsuń
  6. Super te rajstopki! Chyba zaraz sobie kupię kilka par.... :-)
    A co do Ani Rubik i kamizelki - kamizelka też bardzo mi się podoba i nawet rozważałam czy nie wybrać się po nią do H&M... A Pani Rubik... Hmm, pod względem swojej profesji jest niesamowita - poza aparatem jest baaaardzo przeciętna, za to na każdym zdjęciu wygląda bosko!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nikki też bardzo lubiła fioletowe, trochę może wyglądałam, jak UFO, ale co tam;-)
    Ola miło, że też skorzystałaś.
    Zgago jak klikniesz w linka do aukcji, to znajdziesz odpowiedź - bo interpretować można ten kolor co najmniej na dwa sposoby: malina, coś między czerwienią a różowym
    Julito właśnie to w Anji lubię, że wygląda też zwyczajnie, nie jest takim cukierkowym typem urody. Co do kamizelki - znajdziesz, pod warunkiem, że nosisz rozmiar M wzwyż, bo ja mniejszego nie znalazłam.

    OdpowiedzUsuń